Ibland gör man rätt, ibland gör man fel-lev med det.

Ibland gör man rätt, ibland gör man fel-lev med det.

måndag 20 februari 2012

Vad göra?

Ja, den ständiga frågan vad man ska ta sig till med sitt liv.... Känner mer och mer att jag skulle ha haft mig en utbildning! Frågan är bara vad? Trivs faktiskt väldigt bra att jobba med ungdomar men tveksamt om det är lärare jag ska bli.... Sen är det den ekonomiska aspekten också, skulle nog ha råd att plugga men då skulle jag behöva jobba varje helg och lite då och då på veckorna också. Sen är det det där med snorisar också, känns som att det kommer att bli svårt att hitta rätt tidpunkt för saker och ting! Det lär väl lös sig på ett eller annat sätt men man är ju lite rädd för att man plötsligt är fyrtio år och har tre barn och jobbar på Ica i Lit.... Inget ont i det men det är väl inte riktigt så jag hade tänkt mig det hela!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar