Ibland gör man rätt, ibland gör man fel-lev med det.

Ibland gör man rätt, ibland gör man fel-lev med det.

måndag 30 juni 2014

Burgerbrist

Nässjö är en gullig stad på många sätt, uppenbart mindre än Östersund men det mesta finns här. Och jag är ju svag för vatten, lägg en sjö, eller ännu bättre en å, mitt i en stad så blir det automatiskt en fin stad! I nässjö ligger 4 sjöar inom gångavstånd! Det jag saknar är ett bra burgerplace. Jag gillar ju Burger... Och då menar jag inget fancy utan typ Sibylla. Det finns ett Sibylla men beläget i utkanten av stan och givetvis i fel utkant. Den är dessutom rätt så värdelös... Det finns ett par grillar inne i centrum men ingen riktigt bra... Tacka vettja 11:ans grill i Östersund, eller Dixies! Men om det är det sämsta med min nya hemstad så kanske jag ska vara rätt så nöjd😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar